SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również w biznesie.
Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie tematu - pozycjonowanie jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego typu analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.
Wątek jest pozornie wyeksploatowany. Bo definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Jednak ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.
A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie gliwice
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz