niedziela, 3 sierpnia 2014

Facebook, a prowadzenie biznesu

Dzisiaj biorę pod lupę Facebooka i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo dużo firm ma taką ofertę - od poważnych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak kiedyś wszyscy oferowali strony internetowe, tak obecnie wszyscy oferują "social media".

Skąd taki boom? Wiadomo, popularność Facebooka jest bardzo duża, pojawia się również pomysł, by wykorzystać to "social media" do prowadzenia biznesu. Możemy w ten sposób promować swoje produkty, tworzyć bazę klientów, budować swój wizerunek w internecie. Jednak trzeba to robić dobrze. Niestety, nie wszystkie firmy z "social media" w ofercie, mają odpowiednie przygotowanie i doświadczenie. Wiele z nich nie zatrudnia chociażby dobrych copywriterów, obeznanych w te klocki. To, co wydaje się łatwe i proste, wcale takie nie jest. Zamiast zyskać na wizerunku, można całkiem dużo stracić, lub nawet wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim wpadniesz na pomysł - "zróbmy sobie Facebooka", zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu. Tanie pozycjonowanie
Warto rzucić okiem także na Tanie pozycjonowanie
Tanie pozycjonowanie stron - też dobry
Tanie pozycjonowanie - to całkiem niezłe
Na ten temat napisali także na Tanie pozycjonowanie stron

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz